23 Mart 2010 Salı

Oğulcuğum

Şu sıralar annen çok meşkul:)bir yandan sana ciciler bakıyor biryandan kendine ciciler bakıyor biryandan da evimize yenilikler getirmeye çalışıyoruz..Anneciğin kendine birşeyler bakarken o kadar önemsemiyor ama sıra sana gelince ince eleyip sık dokuyor hiç böyle olacağımı bilmezdim:)aman aman az olsun öz olsun herşeyi iyisinden olsunmuş.Annelik ne kadar değiştiriyormuş insanı yaaa..

Sen geliceksin diye biraz heyecan panik başladı.Mesela yarın hem badanaya başlıcaz hem de sen üşüme diye evimizin peteklerimizi çoğaltacağız.Ayrıca yerlerdeki halı fileksler kalkcak yerine laminant parke yaptırılcak eğer baban ikna olursa mutfağıda değiştirebiliriz:))

Dr teyzemize gittik geçen hafta elhamdülillah sende bende iyimişiz.Maşallah nerdeyse 1 ayda 450 gr daha eklemişsin kilona tosuncuk:)ayrıca dr teyzemiz anneni de tebrik etti 7 ayımız oldu ve anneciğinde 6 kgcuk aldı bu döneme kadar:)

Yalnız anneciğin dr teyzemizde tansiyonunu 14 çıkarıyor evde tansiyonu düşüyor ama herhangi bir sıkıntısı yok onu rahatsız eden bu konuda.Dr teyzemizde kontrol amaçlı kan ve idrar testi istedi bu hafta gene gidicez tahlil yaptırmaya.Evde sabah akşam tansiyon kontrolü yapıyoruz hayırlısı bakalım

Bitanem bu hafta sonu en yakın dostumuz derya teyzeciğin geldi balıkesirden.Buluştuk özlem giderdik ayrıca biricik oğlunu sevdim çok şekerdi metin abimiz.Annesinin ameliyatı için geldiler, ama derya teyzemizde ikinciye hamişti.Dr izin alıp gelmişti ertesi gün aldığımız haber bizi çok üzdü:(çünkü bebiş erken gelmek istemiş suyu azalmış annemiz sezeryanla erken doğum yaptı çok panik yaptım açıkcası anneye ve bebişe birşeyler olacak diye ama elhamdülillah annemiz de bebeğimizde iyi hastanede kilosunu tamamlamayı bekliyor.

İşin özü annen de bundan çekinerek ve kendine ders çıkararak bütün işlerini tamamlamaya çalışıyor:) Babacığında oğlum gelcek o gelmeden arabamızı biraz büyütelim deyip araba bakıyor,anlıyacağın o larg annenle baban panik atak oldu heueheu

3 yorum:

  1. ay eski gunlere gittim,bebegimizi bizde boyle ne heyecanla beklemistik...ayrica ben de hamileligimi ev dizme, esya bakma telasi icinde gecirdim,istanbul'a yeni tasinmistik,ay ne zahmetli gunlerdi..neyse hepsi cabuk geciyor tadilatta acele edin derim,artik sizin cok yorulmamaniz gerek..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maşallah size inşallah sonuna kadar böyle sorunsuz devam eder...ama artık yavaş yavaş dinlenmeye çekil derim,bol bol uyu mesela :)doğumdan sonra insan çok özlüyor deliksiz uykuyu..

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy süper cnm ya..Bende istiyorum dip köşe inse yıkanıp ütülenip konsa yerine.. Süper olucak. Hem çalışıp hemde yardım edenin olmayınca zor bu işler... Bende ikinci bebişimi istiyorum hayırlısıyla. Bakalım senin yazdıklarını okurken gene heyecanlandım...Umarım herşey gönlünce olur.. Bebişinede slm söylüyoruz kızımla.... :))))

    YanıtlaSil