10 Şubat 2010 Çarşamba

Bebeşim

Yazamıyorum bloga birşeyler canım hiç istemiyor.Zaten hayatımızda değişen fazla birşey yok.Sabah kalkbabişe kahvaltı hazırla onunla kahvaltı yap,babişi geçir sonra gene yat :) geç saatte kalk biraz evi toparla ki işi bu sıralar hiç yapmak dahi istemiyor canım.Biraz msn takıl, biraz haber oku,diğer bloglara bak,akşam yemeği hazırla ve babişi beklemeye başla.Hafta sonları babişle gezmeye çık deli danalar gibi dolan :) hepsi bu.Ama önemli ayrıntı dr teyzemize gittik muayenemizi olduk elhamdülillah keyifimiz yerindeydi ama cinsiyetini göstermedin hala kız mı erkek mi sohbeti var:)))

Herkez yorum yapıyor göstermezse kızdır diyenler ama hamilelik güzelleştirmiş erkek diyenler:)) babanda övünüyor benim çocuğum terbiyeli göstermez demeler heheehehe

Şubat ayının sonuna doğru dr teyzemiz dopler istedi orda kesin belli olur dedi.Biz hala telaşsız sakiniz.Çevremizden ufak tefek hediyeler gelmeye başladı ananen örgülere başladı ama biz hala birşey almadık sana:)) sanırım son aylara bırakıyoruz kendimizi :pp

Bu arada herkezde bir gariplik var herkez bunalımda kimle konuşsam hangi ortama girsem insanlar endişe içinde sıkıntıdalar olmadık şeyleri bile kendilerine dert edenlerden tut ,kendi başına işler yapıp sonra başkalarını sorumlu tutanlara kadar anlamadım gitti.

Sanki sadece onların sorunları sıkıntıları var.Nedir bu çözemedim ben.Ben hamile olmama rağmen elimden geldiğince herkeze yardım etmeye yakın olmaya çözüm aramaya ve en önemlisi Allaha sığınmaya tevekkül etmeye herşeyi sadece yaradanda istemeye,sağlık problemlerinin olmadıklarına bile şükretmelerini isterken başka işlerle uğraşıyorlar.Bir iki kişi değil bunlar geneli böyle.Ne olursa olsun yaşanılan herşeyde bir hayır vardır demelerini istiyorum.

Allahtan babanda böyle bir sorun yok :) her akşam gırgır şamata senin hareketlerini yakalayıp onada duyurmaya çalışıyorum.Ayrıca okulların tatil olduğu dönemde babanne hala ardından yegenler birer gece bizde kaldılar:)çok sevindik yalnız senin hareketlerini çok duymak isteyenlere ısrarla ses çıkarmadın:)

Babacığın ilk zamanlarda oğlumuz olcak içime öyle geliyor diyordu ama 5 ayımıza girip senin hareketlerinin çoğalınca galiba sana benzeyen hareketli bir kızımız olcak diye düşünmeye başladı.
Hatta bununla ilgili bir sms atmış ; Hatun kızımız olursa onu evlendirmek nişan düğün yapmamız gerekecek yandıkkk diye sms göndermiş tabi bunu yoldayken okuyan ben koptum :)))

Aaa unutmadan hala aşeremiyorum:)))

Rabbimden sadace senin için hayırlı imanlı ihlaslı eli ayağı düzgün sağlıklı bir evlat olman için dua ediyorum ve çevremdeki herkezden bana bu şekilde dua etmelerini istiyorum.Ayrıca blogumuzu okuyanlardan da bizide unutmayın dualarınızda olurmu?

4 yorum:

  1. Rabbim hayirlisiyla kucaginiza almanizi nasip etsin Meleginizi ins...

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    blogunuzun oncelikle adi ilgimi cekti cunku benim blog adima cok yakin,ne tevafuk:)neyse biz de kardes blog oluruz..
    evladini hayirla kucagina alirsin ins..keyfini cikar,cok farkli ve ozel bir durum hamilelik..sihhat dolu gunler

    YanıtlaSil
  3. Tuananın güzel annesi güzel yorumun için ammmiiinnn diyorum.

    Bir meleğin annesi ne güzel bir tevafuk çok sevindim.Seve seve kardeş blogu oluruz:)Allah Razı olsun güzel dileklerin için.

    YanıtlaSil
  4. Rabbim sağlıkla bu süreci tamamlamanı ve yine sağlıkla bebişini kucağına almayı nasip etsin inşaallah...Demek göstermedi yaramaz cinsiyetini haa! ;) neyse sağlıklı olsun, bir de hayırlı bır kul olsun da kız da olabilir erkek de dimi:)

    İyi ediyorsun bence, bol bol dinlenmekle..tadını cıkar annesi, bol bol dinlen ve güzel güzel beslen de bebişin büyüsün:)

    Sevgiler bizden...

    YanıtlaSil