7 Aralık 2009 Pazartesi

Canım...

Blogumuzu sık sık güncelleyemiyorum son zamanlarda bir baş ağrısı,boyun ağrısıyla uğraşıyorum.Senin için ilaç da kullanamadığımızdan günlerimiz zor geçti.Ama elhamdülillah atlattık bunda büyük ailemizin güzel kızlarından G.miz bize hemen msnden yardımcı oldu.Doğal yöntemlerle ağrı kesici özelliğiyle papatya çayını hemde evde bulunan kantoron yağınla boyun masajını yapmamızı sağladı.Ertesi gün gözümü açtığımda ağrım kalmamıştı.

Sabahları hala bulantım devam ediyor.

Her şeye ya çok alıngan oldum ya en ufacık kelimeler bile anneciğini üzmeye yetiyor.

Bu hafta içi çarşamba günü 11.20 de ikili zeka testimiz var bununla ilgili hem internet hemde çevremizde konuşulanlardan dolayı kafam karıştı.Yaptırıp yaptırmamak da tereddütte kaldım.

Babanda da ufak sağlık problemiyle karşılaştık.Biraz ! kilo aldığı için acil diyete başlaması gerekiyor artık ikimiz birden yediklerimize içtiklerimize dikkat ediyoruz.Diyetten alnının akıyla çıkarsa hemen aktarmayı düşünüyorum.Babancığın azimli aklına ne koyarsa yapar inşallah bu konuda ona benzersin.Annene benzersen yandın ayran gönüllü olur çıkarsın benden söylemesi.

Unutmadan gene temizlik yaptım.:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder