15 Aralık 2009 Salı

Bugünler de sıkça baş ağrılarım çoğaldı internetten araştırıp kendimce ot çayları içiyorum.Rahatlamama faydası oluyor.Bu dönemde baş ağrıları normalmiş hormon değişikliklerinden damarlar genişliyor bu da baş ağrısı yapıyormuş ne olursa google amcaya soruyorum çok yardımcı oluyor.

Teyzene nişan yaptık sonrada nişan bohçası hazırladık bizde adettir un kurabiyesi yapılır bohçalar giderken ve içine ufakda olsa birşey konur bu kurabiye damat beyin ailesinden kime çıkarsa gelin hanıma hediye alır.Küpeleri geldi bile.
Ayrıca eniştende 4 gün oldu askere teslim olalı kısa dönem,denizci inan çok sevindim hem teyzen hemde enişten için. Teyzen hergün arıyor hem seni soruyor hemde eniştenden bahsediyoruz.

Nişan kurabiyelerinde öyle keyifli anlar yaşadık ki anlatamam kahkalarımdan anlamışsındır eminim.Ben kurabiyeleri yaparken senin sevgili ananen birkaç eksiği almaya markete gitti ama o kadar heycanlı ki benim istediklerim yerine kendisine göre birşeyler almış.
Tarifi uygularken ben nişasta diyorum ananen pudra şekeri dökmeye çalışıyor görülmeye değerdi hele ki büyük ananenin kurabiyeleri yuvarlarken içine koyduğu madeni şeyi hangisine koyduğunu unutarak bütün tepsiyi parmaklaması hiçbirşeye değişilmezdi.Birde az işleri varmış gibi tek tek paket yaptılar 2 tepsi kurabiyeyi.Yalnız ananenin elinden hiçbirşey kurtulmuyor süper oldu süper resim çekmeyi unuttum görmeni isterdim.

Unutmadan yazayım senin büyük büyük ananende var ve senin gelmeni dört gözle bekliyor sonuç da torunun torunu olacaksın.

İkili ve üçlü testlerimizi yaptırmakdan vazgeçtik.Hem doğru çıkmıyormuş hemde endişeli bir bekleyişle seni kucağıma almak istemedim.

Bugün ananen benim teyzem uğradılar hem birşeyler yedik hemde bizi ziyaret ettiler hem sana bakıyorlar soru soruyorlar kızıyorum olmaz canım aaaa.

En ufak kokulardan rahatsız olmaya devam ediyoruz özellikle sabahları.

Baban kokulardan rahatsız olduğumu bildiğinden ve annenin imalı sözlerinden artık sık sık dışarıya balık yemeğe gideceğiz yuppi zaten evde balık yapmak pekde hoş değil.

Aklımdan sık sık değişik yemekler geçiyor mesela kadınbudu köfte, piyaz,arnavut ciğeri,dışarının mercimek ve ezo gelin çorbası,anane mantısı,babaannenin değişik bayburt yöresine ait yemekleri vs.vs...

Geçtiğimiz hafta sonu babanı kandırıp anane babaanne ve teyzeyle alışverişe İkea ya ve yeni açılan alışveriş merkezine gittik.İkeada sana göre çok güzel bebek odaları beğendim süperlerdi babanın gözü korktu çok masraf açıcaz başına çookkkk.Teyzenede alışveriş yaptık çeyiz için.Ertesi günde yeniden alışveriş heyacanına kapıldım ama babadan ceza aldık iki gün boyunca bu kadar gezilmezmiş yoruluyormuşuz.Bir ay bizi dışarı çıkarmıcakmış hahaha çatlarız ayol.

Babanın ve bizim ayın 21 den sonra kontrollerimiz var bakalım belki cinsiyetini öğreniriz biliyormusun cinsiyetinden çok hareketlerini hissetmek istiyorum biran önce rüyalarıma giriyorsun tatlım

1 yorum:

  1. Hamileliğimin başlarında bende de çok baş ağrısı olmuştu...artık ben sonlara yaklaştım,bebeğime kavuşmama çok az bi zaman kaldı.İlk günler çabuk geçiyor.Oda hazırlama,ciciler alma vs.ama son günler gerçekten zormuş.Umarım sorunsuz bir hamilelik süreci geçirirsiniz.

    YanıtlaSil